ACCOUNT

Ja, het is van belang om een account aan te maken aangezien wij een groothandel zijn en niet leveren aan consumenten.

Het is niet mogelijk om een account aan te maken of de showroom te bezoeken zonder een geldig en volledig btw-nummer. (Ook niet met een KvK nummer)

Voordat je kan inloggen, moeten wij eerst het account goed hebben gekeurd. Hiervan zal je een e-mail krijgen.

Je account wordt doordeweeks binnen 24uur goedgekeurd.

Het is mogelijk dat je btw-nummer niet volledig of onjuist hebt ingevuld. Het btw-nummer kan ook gewijzigd zijn. Neem dan contact op met de belastingdienst.

VERZENDING & LEVERING

Wij versturen met PostNL en de verzending binnen Nederland is €6,95 per bestelling. Voor klanten uit andere landen zijn de verzendkosten afhankelijk van het land en het bestelbedrag.

Ja, wij versturen bestellingen wereldwijd.

Het is mogelijk om je bestelling gratis af te halen in de showroom. Je krijgt een e-mail wanneer je bestelling verwerkt is.

Zodra je bestelling verwerkt is, zal je een e-mailbevestiging krijgen met een track and trace

Het item wat besteld is, hebben wij op dit moment niet op voorraad. Deze komt zo snel mogelijk richting de klant.

BESTELLEN

Nee, wij hebben geen minimale afname.

Voordat de bestelling voldaan is, kan je aangeven of je met of zonder btw de bestelling wilt plaatsen.

Onze collecties veranderen voortdurend. Het is mogelijk dat deze niet meer op voorraad komen. Mocht dit wel zo zijn dan zullen wij dit aangeven op onze website en social media.

RETOUR

Ongedragen artikelen die stuk ontvangen worden, mogen worden teruggestuurd in overleg met de klantenservice. Wij vragen hierbij om een foto van het betreffende artikel en het ordernummer. Dit moet binnen 7 dagen na aankoop gebeuren.

Helaas is het niet mogelijk om deze te retourneren. Aangezien wij een showroom hebben, is het mogelijk om langs te komen en de items in het echt te zien voordat de aankoop wordt gedaan.

Mocht het gebeuren dat er een artikel verkeerd geleverd is, dan kan ik er contact worden opgenomen met onze klantenservice. Wij vragen hierbij om een foto van het verkeerde geleverde artikel met je ordernummer.

OVERIG

Wij hanteren een minimale marge van 2.2.

Wij doen niet aan dropshipping.

De foto’s van de artikelen die zijn aangeschaft mogen voor eigen winkel worden gebruikt.

Onze collecties veranderen voortdurend. Het is mogelijk dat deze niet meer op voorraad komen. Mocht dit wel zo zijn dan zullen wij dit aangeven op onze website en social media.

Bij ons is het niet mogelijk om het label in de kleding te wijzigen.

Onze showroom is op dit moment geopend. Het is niet nodig om een afspraak te maken om de showroom te bezoeken. Wij houden ons aan de richtlijnen van het RIVM.

De bestellingen zullen wij zo snel mogelijk leveren, echter kan er door de huidige situatie een vertraging oplopen bij de leverancier waardoor niet alle artikelen meteen uitgeleverd kunnen worden. Meer vragen hierover? Neem contact op met de klantenservice.